Tuesday 27 September 2011

Ditembak mati, ketika samun polis



KUALA LUMPUR 27 Sept. – Percubaan enam lelaki cuba merompak rumah seorang supritendan polis ternyata membawa padah apabila salah seorang daripada mereka ditembak mati di Medan Burhanuddin Helmi, Taman Tun Dr. Ismail, malam ini.
Dalam kejadian pukul 9.30 malam itu, enam suspek terbabit cuba menyerang pegawai polis yang bertugas di Bukit Aman itu, di hadapan rumahnya ketika dia baru pulang dari makan malam.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, mangsa terlebih dahulu telah melihat enam suspek yang menaiki tiga buah motosikal sedang bersembunyi di kawasan berdekatan.
“Dia yang baru turun dari kenderaan telah diserang dengan parang oleh suspek namun dia berjaya melarikan diri sambil membuang segala barangan berharga miliknya.
“Helah mangsa berjaya apabila suspek mengutip barangan tersebut dan ketika itulah pegawai polis itu mengeluarkan senjatanya dan melepaskan tiga das tembakan serta mengenai salah seorang suspek,” katanya ketika ditemui pemberita di tempat kejadian, di sini hari ini.
Utusan Malaysia Online - Jenayah:

'via Blog this'

No comments:

Post a Comment